Google Görüntülü Reklam Ağı

Google Görüntülü Reklam Ağı

Google görüntülü reklam ağı şirket tarafından kullanıcılarına ve iş ortaklarına en iyi deneyimleri yaşatmak amacıyla geliştirilmiştir. Google’da iki milyondan fazla web sitesi bulunmaktadır. Şirketin sunduğu bu reklam ağı kullanıldığı takdirde milyonlarca kişiye erişim sağlanabilmektedir. Dijital dünyanın gelişmesi hızla devam etmektedir. Kullanıcılarına sunduğu kolaylıklarla alışverişin büyük bir bölümü de internet üzerinden yapılmaktadır. Ortaya çıkan bu büyük pazarda yerini almak ve Pazar payını büyütmek isteyen işletmelerin de reklam verdikleri görülmektedir. Dijital dünyadaki reklamlar geleneksel reklamlardan farklıdır. Dinamik olması, sürekli yenilenmesi gerekmektedir.

 Bu reklamların avantajları arasında en önemlisi tıklama başına ödeme yapılmasıdır. Tıklama başına ödeme yöntemi işletmelerin reklam için büyük bütçeler ayırmalarına gerek bırakmamaktadır. Avantajları çok fazla olan online reklamlardan en verimli şekilde yararlanmak için mutlaka profesyonel hizmet alınması gerekmektedir. Firma olarak tecrübemiz, iş disiplinimiz, teknolojiyi yakından takip ediyor olmamızla reklam kampanyalarınızdan maksimum fayda almanızı sağlıyoruz.

Google Görüntülü Arama Reklam Ağı Nasıl İşler?

Google görüntülü reklam ağı nasıl işler incelendiğinde şirketin oluşturduğu algoritmalar, sistem sayesinde oluşturulan reklamlar en doğru kişilere, en doğru zamanda gösterilmektedir. Birden fazla şekilde hedef kitlesine erişim sağlanabilmesi bu sistemde mümkün olmaktadır. Kullanılan reklamlarla işletmeler mevcut müşterilerine yenilerine ekleyebilmektedirler. Reklamların gösterilmesi için hedefleme yapılırken kullanıcıların internet geçmişleri ya da içerik seçilebilmektedir. Her bir odaklanma ayrı ya da her ikisi birden kullanılabilmektedir. Bu hedeflemelerin iyileştirilmesi reklamın doğru kişilere ulaştırılması açısından Google’da zaman içinde iyileştirmeler yapmaktadır.

Google görüntülü arama reklam ağında hedef belirleme, reklamın oluşturulması ve doğru sitelerde doğru kullanıcılara ulaştırılması için dikkatli seçimler yapılması gerekmektedir. Neredeyse tüm reklamlarda olduğu gibi burada da anahtar kelime kullanımı çok önemlidir. Bundan dolayı reklam kampanyaları başlatılmadan önce web sitesinin seo optimizasyonu mutlaka yapılmalıdır. Özgün, anahtar kelimelerin doğru kullanıldığı içerikler hazırlanmalıdır. Özellikle yeni başlayan kişiler için belirtilen seçenekler arasında doğru tercihler yapmak zor olabilmektedir. Firma olarak bu zorluğu sizler için aşmaktayız. Ayrıca en düşük maliyetle başarılı reklam kampanyalarını düzenlemekteyiz.

Google Görüntülü Reklam Arama Ağı Avantajları

Google görüntülü reklam arama ağı avantajları diğer kampanyalardan daha fazladır. Bunun için görüntülü reklam arama ağı işletmelerce tercih edilmektedir. İşletmenin amacı sadece satış grafiğini arttırma değilse tercih edilmektedir. Büyümekte olan işletmeler marka bilinirliliğini arttırmak, hedef kitlesini genişletmek ve onlara en doğru şekilde ulaşmak için tercihleri olmalıdır. Bu yöntemle web sitenizin ziyaretçi sayısını arttırma olanağı bulunmaktadır. Sistemin avantajlarını şu şekilde belirtmek mümkün olmaktadır.

  • Daha geniş bir kitleye erişim imkanı sağlar: Hazırlanan reklamlar çok sayıda web sitesinde gösterilir ve potansiyel müşterilerle etkileşim sağlanabilmektedir.
  • Daha düşük maliyetlidir: Arama ağı reklamları ve diğer reklam türlerine göre uygun maliyetlidir. Bu özelliğiyle düşük maliyetle etkili reklam olanağı sağlamaktadır.
  • Akıllı görüntülü arama ağı reklam olanağı sunması: Bu seçenekte sistem otomatik olarak hedeflemeyi, teklifleri, reklamların gösterileceği siteleri belirlemektedir. Bunun sonucunda sadece yapılan geri dönüşümler olduğunda ödeme yapılmaktadır. Reklam tıklandığı ve gösterildiği için ödeme alınmamaktadır.

Google Görüntülü Arama Reklamları Ne Zaman Gösteriliyor?

Google görüntülü arama reklamları ne zaman gösteriliyor sorusunun cevabı bu sistemin en önemli avantajları arasında yer almaktadır. Diğer reklam sistemlerinden farklı olarak kullanıcılar ürün satın almaya başlamadan önce onlara reklam gösterilmektedir. Bu şekilde daha düşünme aşamasında olsa dahi ürün kullanıcıya gösterilmekte ve satın almayı düşünmesi sağlanmaktadır. Kullanılan algoritmalarla reklam daha önce sitenizi ziyaret etmiş ya da benzer ürünler arasında arama yapmış kişilere gösterilmektedir. Böylece markanın tanıtılması, bilinir olması, ürünün tüketici tarafından fark edilmesi açısından önemlidir.

Görüntülü reklam ağı içinde düzenlenen reklamlarda düzenlemeler yapılabilmektedir. Böylece reklamdan istenen sonuç alınamadığı takdirde eksiklikleri ortadan kaldırılabilmektedir. Yapılan değişiklikler anında yansıtılmaz. Yapılan değişiklik ve düzenlemeler hemen görülmediğinde endişe etmemek gerekiyor. Değişikliğin uygulanması 12 ile 24 saat arasında değişmektedir. Ayrıca yeni kampanyaların başlatılması için de bu süre beklenebilmektedir. Bunun gibi çok detayları olan görüntülü arama ağı reklamları konusunda detaylı bilgileri firmamızla iletişime geçerek alabilirsiniz. Aynı zamanda online sektörde sürekli büyüyen bir marka olmanız için tüm dijital platformlarda reklam kampanyalarını işletmeniz için düzenleyebiliriz. Kaliteli hizmeti bütçenize uygun fiyatlarla firmamız ile iletişime geçerek başlayabilirsiniz.