Google Arama Ağı
Google arama ağı kullanıcılarına sunduğu reklamlarının gösterilebileceği web sitesi ve uygulama grubudur. Google’nin sunduğu bu olanakta işletmeler anahtar kelime kullanımına bağlı olarak aramalarda gösterilmektedir. Online olarak yapılan reklamlarda işletmeler tarafından en çok kullanılan yöntemler arasında yer almaktadır. Kullanıcı sizin ürün ya da hizmetinizle ilgili bir arama gerçekleştirdiğinde kullandığınız anahtar kelime grubunu kullandığında siteniz arama sonuçlarında ve reklamlarda gösterilmektedir. Bu şekilde üst sıralarda çıkan siteler, reklamlarla işletmeler ürün satışlarını arttırabilmektedirler.
Google Reklam Ajansı
Google dünyanın en büyük arama motoru olmayı sunduğu kaliteli hizmetle başarmaktadır. Kullanıcılarının en iyi deneyimleri yaşamaları, aramalarında en iyi sonuçları bulabilmeleri için çeşitli algoritmaları, filtreleri bulunmaktadır. Google her web sitesini taramakta kaliteli, seo optimizasyonu yapılmış, doğru anahtar kelime kullanımı yapan siteleri üst sıralarda göstermektedir. Google arama ağına katılan sitelerin reklamları da belirlenen kriterlere uymalıdır. Uyduğu takdirde kullanıcı aramaları sonucunda gösterilmektedir. Arama motoru reklamlardan tıklama başına ücret almaktadır. Bu sayede işletmelerin reklamlara büyük bütçeler ayırmasına gerek kalmamaktadır.
Google ‘da Reklam Verin
Google arama ağı reklamı tercih edildiğinde bunun gösterileceği yerler belirlenmiştir. Bu sisteme katılan işletmelerin büyüme, hedef kitlesine pratik şekilde ulaşma, satış grafiğini arttırma gibi olumlu sonuçlar aldığı görülmektedir. Bundan kaynaklı olarak bu reklam türünün gördüğü ilgi artmaktadır. Google ve diğer dijital platformlarda reklam vermek her ne kadar yararlı olsa da en önemli nokta reklamın doğru şekilde yapılmasıdır. Bu anlamda bizler tecrübeli bir firma olarak reklam kampanyalarından maksimum verim almanızı sağlıyoruz. İşinde uzman, teknolojiyi yakından takip eden ekibimiz gittikçe büyüyen dijital pazarda işletmenizin yerini almasını sağlıyor. Pazar payınızın büyümesi, marka bilinirliliğinin artması da yapılan reklam çalışmaları ile gerçekleştirilmektedir.
Google ve diğer dijital platformlarda reklam vermek geleneksel reklamlardan farklı şekilde olmaktadır. Verilen reklamların gördüğü ilginin takip edilmesi, eksikliklerinin tespiti gerekli düzenlemelerin yapılması şarttır. Her şeyin hızla tüketildiği online dünya da sürekli aynı reklamın gösterilmesi de olumsuz sonuçlara neden olmaktadır. Bundan dolayı reklamların yenilenmesi gerekmektedir. Tüm bu konulara hakim olan tecrübeli ekibimizle düzenleyeceğiniz reklam kampanyalarından maksimum verim alabilmenizi sağlıyoruz.
Google Arama Ağı Reklam Nasıl Verilir?
Google arama ağı reklam nasıl verilir incelemesi yapıldığında işletmenin Google Ads hesabının olması gerekiyor. İşletme bu hesabı oluşturmanın ardından hesabında oturum açılmalıdır. Hemen ardından kampanya ayarları bölümü seçilmelidir. Ağlar seçeneğinin tıklanmasının ardından kampanyanın Google arama ağı iş ortaklarının web sitelerinin de gösterilmesi için dahil et kutusu işaretlenmelidir. Eğer kampanyanın bu sitelerde görünmesi istenmiyorsa gösterme seçeneği tercih edilmelidir. Son olarak kaydet denildiğinde işlem tamamlanmış olmaktadır.
Kampanya başlamadan önce hedef kitle belirlemesi yapılmalıdır. Bunun yanında yapılacak ödeme tutarı, süresi konularında ayarlarda işletme tarafından yapılabilmektedir. Bu işlemlerin yapılması ve kampanyanın düzenlenmesi dikkat, zaman, tecrübe gerektirmektedir. Ayrıca kampanyanın başarısı için anahtar kelime kullanımının doğru olması da çok önemlidir. Google reklamları için firmamızı tercih ettiğinizde öncelikle web sitenizi analiz etmekteyiz. Bu şekilde eksiklikleri tespit etmekte gerekli düzenlemeleri seo optimizasyonu yapmaktayız. Anahtar kelimeler kullanıcı deneyimlerine uygun olarak şekilde içeriklerde kullanılmaktadır. Alınan bu önlemler reklamların başarılı şekilde sonuçlanmasını sağlamaktadır.
Google Arama Ağı Reklam Türleri Nelerdir?
Google arama ağı reklam türleri arasından işletmenizin ürün ya da hizmetini en iyi şekilde tanıtacak olanı seçebilirsiniz. Online pazarda çok sayıda işletme, şirketin reklam veriyor olmasından dolayı bu reklam türleri oluşturulmaktadır. Aynı zamanda kullanıcıların da görmek istediği reklam türlerinde farklılıklar olmaktadır. İşletmeniz için en çok fayda sağlayacak reklam türünün tespitini yaptığımız analizlerle belirlemekteyiz. Kullanılabilecek reklam türleri arasında şunlar yer almaktadır.
- Metin reklamları, dinamik arama ağı reklamları, duyarlı arama ağı reklamları, telefon araması üreten reklamlar: Bu reklamlar arama ağında reklam etiketiyle gösterilir ve en çok kullanılanlar olarak dikkat çekmektedirler. Bu reklamlara adres ve telefon numarası etiketleri eklenebilimektedir.
- Alışveriş reklamları: İşletmenin ya da şirketin satışını yaptığı ürünler bu reklam türünde gösterilir. Etiket olarak sponsorlu ya da reklam kullanılmaktadır. Reklamda bir bağlantı verilir ve üzerine tıklandığında siteye yönlendirme yapılır.
- Resim ve video reklamları: İşletmenin hazırlamış olduğu resim ve videolar Google iş ortaklarının web sitelerinde gösterilir. O sitelerin ziyaretçileri reklama tıkladığında işletmenin sitesine yönlendirme yapılır.